Οταν είπε ο Άγιος Κοσμάς ότι οι Τούρκοι θα φτάσουν στα Εξαμίλια εννοούσε τον Ισθμό της Κορίνθου

Advertisement

Οι προφητείες, όπως πολύ σωστά είπαν πριν λίγο καιρό οι Ρώσοι, για τούς δικούς τους λόγους, πρέπει να μελετώνται. Να μελετώνται και όχι να διαβάζονται. Οι προφητείες ειπώθηκαν από τους φωτισμένους γέροντες της ορθοδοξίας για να προετοιμάσουν τους Έλληνες για το κακό που θα έρθει, όταν αυτό έρθει, ώστε να το αντιμετωπίσουν.

Βλέποντας πολλοί το πόσο σοβαρά λήφθηκαν αυτές οι προφητείες από τον πιστό ελληνικό λαό φρόντισαν να τις παρερμηνεύσουν ώστε να καθησυχάσει ο λαός και να βρεθεί την κρίσιμη στιγμή απροετοίμαστος.

Η Ελλάς σύρεται στην μεγαλύτερη παγίδα της εδώ και πολλών χιλιάδων ετών Ιστορίας της. Η Ελλάς σύρεται στην μεγαλύτερη παγίδα της από την εποχή του Δευκαλίωνα. Οι Έλληνες είναι το μοναδικό εμπόδιο για την ΝΤΠ, όπως εμπόδιο ήταν εδώ και χιλιετίες, και έχουν σκοπό να το εξαφανίσουν. Δημιουργούν τις συνθήκες ώστε όταν θα έρθει η στιγμή, να μην υπάρχει πιθανότητας αποτυχίας των σχεδίων τους.

Ισχυρίζονται πολλοί, στηριζόμενοι στην προφητεία του Αγίου Κοσμά, ότι οι Τούρκοι θα φτάσουν μέχρι τα έξι μίλια και δεν θα εισβάλουν στην Ελλάδα. Δυστυχώς δεν είναι έτσι, κάτι που επιβεβαίωσε και ο Ιωσήφ Βατοπαιδινός. Ο Ιωσήφ είναι σύγχρονος, ο δε Άγιος Κοσμάς υπήρξε πριν από πλέον δύο αιώνες του Ιωσήφ.

Για να κατανοηθούν καλύτερα τα λεγόμενα του Πατροκοσμά πρέπει να εξετασθεί ο τρόπος που μιλούσε ο Άγιος την εποχή εκείνη και δεύτερον, να αναλυθεί το λεξιλόγιο που χρησιμοποιούσε προς τους Έλληνες της εποχής εκείνης.

E1

Πρώτον, χρησιμοποιούσε πολύ απλή γλώσσα για να μπορούν να τον καταλαβαίνουν όλοι. Εξάλλου απευθυνόταν σε ανθρώπους από αγραμμάτους έως ολιγογράμματους κατά την διάρκεια των πλέον άγριων χρόνων της σκλαβιάς επειδή είχαν μεσολαβήσει τα Ορλωφικά (η δήθεν επανάσταση που τελείωσε το 1770) και η οθωμανική αυτοκρατορία καταρρέοντας γινόταν όλο και πιο βάναυση.

Έλεγε χαρακτηριστικά ότι, τη σκλαβιά δεν την ανέχονται ούτε όλα τα ζώα. Κάλλιο αγρίμι στο βουνό, παρά γαϊδούρι σαμαρωμένο. Τόσο απλά μιλούσε.

E2

Και δεύτερον, οι λέξεις που χρησιμοποιούσε ήταν κοινές λαϊκές και πάντοτε κυριολεκτούσε γιατί πρωτίστως ήθελε να είναι απόλυτα κατανοητός. Ποτέ δεν χρησιμοποίησε λέξεις άγνωστες, ώστε να μην δημιουργήσει φαντασίες στους ακροατές του. Ούτε ποτέ χρησιμοποίησε λέξεις μελλοντικές, αλλά μόνο της εποχής του περιγράφοντας καταστάσεις.

Όταν ήθελε να πει για την επικοινωνία των ανθρώπων με το τηλέφωνο έλεγε «Θα ‘ρθή καιρός που οι άνθρωποι θα ομιλούν από ένα μακρινό μέρος σε άλλο, σαν νάνε σε πλαγινά δωμάτια, π.χ. από την Πόλη στη Ρωσία». Για την τοποθέτηση των ηλεκτροφόρων καλωδίων έλεγε «Θα ‘ρθη καιρός που θα ζωστεί ο τόπος με μια κλωστή» για τα πολεμικά αεροπλάνα έλεγε «Θα δείτε να πετάνε άνθρωποι στον ουρανό σαν μαυροπούλια και να ρίχνουν φωτιά στον κόσμο». Οι λέξεις που χρησιμοποιούσε ο Άγιος ήταν λέξεις της εποχής του και απόλυτα κατανοητές από όλους.

Όταν είπε ότι οι «Οι Τούρκοι θα φύγουν, αλλά θα ξανάρθουν πάλι και θα φθάσουν ως τα Εξαμίλια. Στο τέλος θα τούς διώξουν εις την Κόκκινη Μηλιά…», εννοούσε ότι θα φτάσουν στα Εξαμίλια και όχι στα «έξι ναυτικά μίλια» που προέκυψαν ως έννοια σχεδόν δύο αιώνες αργότερα. Άλλο το αν η αφορμή για να επιτεθούν οι τούρκοι θα είναι τα έξι ναυτικά μίλια και άλλο το ότι θα φτάσουν οι τούρκοι στα Εξαμίλια.

Ποτέ δεν μίλησε αλληγορικά. Τα Εξαμίλια είναι ο Ισθμός της Κορίνθου και ονομάσθηκε Εξαμίλια από τους Βυζαντινούς διότι στο στενότερο μέρος του είχε πλάτος έξι βυζαντινά μίλια. Αυτά είναι καταγεγραμμένα σε πολύ παλιά βιβλία όπως π.χ. σε Γεωγραφικό Λεξικό του 1688, πολύ πριν τον Άγιο Κοσμά, ή σε βιβλία κατόπιν του Αγίου Κοσμά.

Επίσης, ο Άγγλος ταξιδευτής Τ. Hughes που περιηγείτο την Ελλάδα στα τέλη τῆς δεκαετίας τοῦ 1820, έγραψε τις εντυπώσεις του σε βιβλίο το 1830 και αναφέρει ότι για να πάει από την Κόρινθο στα Μέγαρα, πέρασε από τα Εξαμίλια.

E3

Υπάρχει παράλληλα και η ονομασία Εξαμίλι. Αυτό προέκυψε διότι, ο Αυτοκράτωρ Εμμανουήλ Παλαιολόγος έκτισε το 1415 στον Ισθμό της Κορίνθου ένα τοίχος-φρούριο, το οποίο ονομάσθηκε λόγω της περιοχής, Εξαμίλι. Αυτό αναφέρεται τόσο στο Ελληνο-Βαρβαρικό Γλωσσάριον του Ioannis Meursi του 1614, στην Βυζαντινή Ιστορία του Michaelis Ducae Nepatis, αλλά και σε Ιστορικά βιβλία που εγράφησαν μετά τον Άγιο Κοσμά.

E4

Δηλαδή ο Ισθμός της Κορίνθου ήταν τα Εξαμίλια και το φρούριο που έκτισε ο Έλλην Αυτοκράτωρ ήταν το Εξαμίλι. Όπως φαίνεται, τα τοπωνύμια προϋπήρχαν του Πατροκοσμά αλλά διατηρήθηκαν και μετά τον θάνατό του, πράγμα που σημαίνει εφόσον πάντοτε κυριολεκτούσε, ότι εννοούσε τον Ισθμό της Κορίνθου.

Κατά πόσο όμως φαντάζει δυνατό να φτάσουν οι τούρκοι στον Ισθμό; Αν υποτεθεί ότι οι τούρκοι δείχνουν παραπλανητικές προθέσεις ότι δήθεν θα επιτεθούν στα άκρα της Ελλάδος, που αυτό το καταλαβαίνει ο καθένας, δηλαδή Θράκη και Νότιο Αιγαίο, για να «ανοίξουν» τον ελληνικό στρατό, τότε η εικόνα επιθέσεως των τούρκων γίνεται πιο καθαρή. Αλλά, γιατί να επιτεθούν στην Θράκη όταν ήδη, απ’ ότι πιστεύουν, έχουν την «επικαρπία»; Επίσης, γιατί να επιτεθούν στο Καστελόριζο;

Για να πάρουν τμήμα της ΑΟΖ; Μα η ΑΟΖ, ο πλούτος της ΑΟΖ, δεν ανήκει πλέον στην Ελλάδα αλλά στους δανειστές της. Άρα, κατάληψη του Καστελορίζου σημαίνει «κλοπή» φυσικών πόρων από τους συμμάχους μας και συμμάχους τους. Επομένως ποιός είναι ο εχθρός; Εχθρός δεν είναι η Ελλάδα αλλά οι Έλληνες. Όλοι οι Έλληνες. Η Νέα Τάξη θέλει τα εδάφη της Ελλάδος χωρίς τους Έλληνες και γι’ αυτό θα φροντίσουν οι τούρκοι, βοηθούμενοι από τους «πρόσφυγες» και τους βόρειους γείτονές μας. (Σημ. το έχω δημοσιεύσει ήδη από το 2012).

Αν υποτεθεί ότι ξεκινάνε οι τούρκοι επίθεση με αποβατικά σκάφη από την Σμύρνη (δεν υπάρχει και κανένα άλλο σημείο), επειδή ο Πατροκοσμάς είπε «Από ψηλά, μέσα από το λιμάνι θα ‘ρθη ο χαλασμός», τότε οι «πρόσφυγες» θα φροντίσουν να αδρανοποιήσουν τον ελληνικό στρατό στην Χίο και Λέσβο (τυχαία εγκλωβίζονται σ’ αυτά τα δύο νησιά;) ώστε τα αποβατικά των τούρκων να περάσουν ανάμεσα από τα δύο νησιά μας με περισσότερη ασφάλεια.

Από κει και πέρα θα φθάσουν στο σημείο που έφτασε ο Ξέρξης. Στο πέρασμα του Αρτεμισίου. (Αξίζει να γραφεί το εξής σημειολογικό. Δίπλα στην Σμύρνη ήταν ο ναός της Αρτέμιδος και ο τούρκικος στόλος ενδεχομένως να εισβάλει από το στενό του Αρτεμισίου.Δείτε την επόμενη ή προηγούμενη σελίδα πατώντας τα νούμερα

Σελίδες — 1 2

Διαβάστε περισσότερα

Advertisement

Το ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρει περί των επωνύμων ή ανωνύμων σχολίων - απόψεων που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω e-mail έτσι ώστε να αφαιρεθεί. Σχόλια που θα υποπέσουν στην αντίληψή μας, με αναφορές σε προσωπικά δεδομένα, τηλέφωνα, emails, υβριστικά ή συκοφαντικά,θα αφαιρούνται.